Saturday 16 March 2013

Jenis-jenis Perfumes


Tahukah anda perfume yang kita gunakan mempunyai kelasnya yang tersendiri..mungkin ada yang perasan dan mungkin yang tidak pernah mengetahuinya. Jadi sini ini saya maklumkan kepada anda bahawa perfume terdiri daripada 4 kelas yang berbeza. Kelas yang paling kelas ialah Parfum bukan EDP, yang mana ramai menyangka bahawa EDP adalah kelas perfume yang paling tinggi sebenarnya kelas perfume yang paling tinggi ialah Parfum. 

Kebanyakkan perfume yang kita gunakan ialah EDT, yang mana banyak dijual dipasaraya terkemuka. Bagaimana pulak dengan EDP? Tidak ramai yang mampu memiliki perfume EDP kerana harganya amat tinggi berbanding kuantitinya.

Jika anda tidak percaya anda boleh lihat botol perfumes anda sekarang, apakah kelas perfumes anda? atau anda boleh pergi ke pasar raya terkemuka di negara kita tanyakan kelas Perfume yang mereka jual. 

Jadi sekarang blog ini menyediakan peluang kepada anda semua yang ini memiliki koleksi perfume yang lebih murah tapi amat berkualiti. Hubungi saya jika anda ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Jika anda berminat boleh hubungi kami...

No comments:

Post a Comment