Wednesday 19 June 2013

Set Slimming Shaklee



*******************
CARA ORDER
*******************

Jika berminat @ ada sebarang pertanyaan :
sms/ whatsapp: 0122776827


Set slimming yang terdiri dari set mekanisma 3B (buang, bakar, bina).

Apa yang dibuang, dibakar dan dibina tu?

Sebelum tu, suka saya nak ingatkan, untuk turunkan berat badan, bukan hasil satu malam. Dan barangsiapa yang mahu menguruskan badan harus faham konsep kalori. Setiap individu dianggarkan perlu mengambil  2500 kalori sehari. Apa itu kalori dalam makanan?(rujuk sini)

BUANG

Buang di sini bermaksud membuang toksin dan kotoran dalam tubuh kita,  sekaligus mengaktifkan tubuh badan kita dan merasa lebih sihat dan ringan.
Untuk menyingkirkan toksin dari tubuh kita gunakan:

Herb-Lax


Alfalfa Complex

Daun Alfalfa merupakan makanan tinggi nutrisi dan sumber fiber yang baik untuk detox tubuh. Ia digunakan oleh pasukan tentera Tariq bin Ziyad sewaktu mendapat di Sepanyol pada tahun 711.


DTX Complex
DTX Complex juga dikenali sebagai tonik detoks hati, mengandungi milk thistle yang sekian lama digunakan dalam perubatan Islam sebelum ia dibawa ke Eropah.


Yang mana satu pilihan hati? Bergantung kepada bajet anda. Biasanya produk yang selalu menjadi pilihan adalah Alfalfa Complex (yang juga bagus untuk ibu menyusu), dan Herb-Lax (perut rasa kempis).

BAKAR

Selain dari aktiviti metabolisma (purata kita bakar 1200 kalori sehari dengan hanya duduk diam-diam!) Shaklee juga menyediakan produk untuk membantu dalam pembakaran lemak-lemak badan.

Omega Guard
omega guard shaklee
Omega Guard terdiri dari asid lemak perlu Omega-3 yang bertindak dengan hormon termasuk hormon leptin yang berkaitan dengan rasa lapar. Kajian menunjukkan pengambilan asid lemak Omega-3 membantu menjadikan tubuh kita ‘mesin pembakar lemak’.

Lecithin
Lecithin adalah sejenis pengemulsi lemak yang tidak dihasilkan oleh tubuh. Ia juga berguna untuk ibu menyusu bagi mengelakkan bengkak susu.
lecithin shaklee
BINA

Membina otot adalah penting dalam berdiet. Otot yang sihat membakar lemak lebih baik dan menjadikan kawalan berat badan kita menjadi lebih baik, dan mengelakkan – mudah turun mudah naik.
Oleh kerana itu pengambilan protein penting dalam program penurunan berat badan.

Cinch Shake Mix
Cinch Shake Mix merupakan produk hebat untuk inchloss dan weight loss kerana ia mengandungi protein leucine yang penting dalam pembinaan otot.


ESP (Soy Protein)
Pilihan alternatif untuk Cinch Shake Mix, adalah ESP yang membekalkan protein soya yang istimewa.
shaklee weight management
Pilihlah produk anda. Turunkan berat badan dengan cara yang betul, agar kesihatan terjamin, bukan sekadar kurus!


*******************
CARA ORDER
*******************
Jika berminat @ ada sebarang pertanyaan :
sms/ whatsapp: 0122776827

No comments:

Post a Comment